Saturday, April 24, 2010

rekod terbaru

hohoho....my new record...dah lama dah aku nk buat bnda ni...baru pagi ni ja tercapai...haha bez2...pagi tadi aku dah lari 2.4km...lokasi tempat biasa larr...Pendang lake a.k.a kolam mada...


tp bukan 2.4km yg mnjadi cerita...catatan masa aku yg utamanya....wakaka
aku hbiskan 2.4km dlm msa 10mnit...berapa second n milisecond xda la plak aku igt...my personal record...hoyea2...!!


track kt kolam mada tu 2.4km ja...kt mna aku nk cari track yg lagi besar lagi jauh n lagi bnyk km...tringin jgak aku nk try jln yang berbukit bukau...mana aku nak cari bukit...Bukit Jambul kt umah tok aku 2 bknnya "bukit jambul" lg dah...dah jdi bukit botak...


xpa...aku akn try jgk 1hari nnt...


xcited suda bole bt personal record...huhu
mcm nk trcabut jantung...

No comments:

Post a Comment