Sunday, April 18, 2010

packed...??

as budak lepasan SPM...memang skrang ni jaual dah mula pack...yang kena exam cara nk exam...yang kena interview cara nak interview...yang dah dapat tawaran matrik pengajian satu tahun (PST) pulak nak kena siapkan barang-barang diowang...sebab 10hb mei dah nak kena lapor diri...

------------

owh...regarding pasal panggilan ni...member aku Nurul Fauwiza yang g tmudga JPA Medik 2....dia dapat tawaran untuk buat Medik di JORDAN....!!! tahniah beb...aku pn turut berbangga ang dapat g smbng blajar kt sana...plus...mmg impian ang nak ke sana tercapai jua...huhu maka dengan ini tinggal la aku kat Malaysia ni...
cakap pasal ditinggalkan...member aku yang lagi 2owng...Nur Izzatul Hani n Nur Liyana....downg ditawarkan di matrik yang sama...what...?? aku ditinggalkan keseorangan....tapi...xpa...aku xkisah...klu aku xda bez frens around...aku bole hidup brdikari....bknnya sblm ni aku xbrdikari...xckup ja...haha

------------

balik ke tajuk asal....aku pun tak terkecuali dari jadual pack ni...ok start dengan exam bertulis penyenggaraan pesawat...exam tu 20hb april...aku baru dapat maklumat...kos penyenggaraan pesawat ni bukan mudah nak dapat...penapis dia...mak aii...banyak...1st ujian bertulis...dah lulus ujian bertulis...temuduga plak...duhh....aku igtkn poli ni mudah ja nak msuk...rupa-rupanya depend pada kos yang kita amek...hehe bangga la jugak...aku dpt kos yang susah...haha hampeh btol la aku nh...

then dah abis exam poli....25hb april...ada exam dan interview SPA...mak ngan ayah aku seronok gila bila tau aku dapat yang ni...tapi aku...berat ja nak terima...aku punya target nak pegang segulung ijazah...IJAZAH untuk aku...


apa-apa pun...aku g ja dulu exam n interview suma tu...tgu result UPU nak kuar 11mei...yang aku dengar lah...kalau aku dapat IPTA...akan ku kejar IPTA tu...aku nak capai target aku jugak....


yeaah...!! come on...let's do it...!!

No comments:

Post a Comment