Saturday, April 3, 2010

congratulation

aku di sini hanya nak mngucapkan tahniah untuk member aku...nurul fauwiza...
dia dapat temuduga untuk biasiswa JPA Medik...kalau dia berjaya nnt dia akan sambung belajar di timur tengah...bez kan...aku sebagai member dia tumpang gembira la jugak dengan kejayaan dia...

haha kalau dia jadi doktor nanti aku bangga la jugak member aku DOKTOR wei...!!!
bukan mudah nk belajar medik...sebab tu aku tak minat...eh...sebab tu ka aku tak minat...naaaah...bukan sebab tu...sebabnya aku minat bidang pertahanan....hehe tu yang sebenar-benarnya...

aku pun tengah tunggu panggilan temuduga ni...takut pun ada jugak...kalau dapat temuduga pun aku dah bersyukur...sebab bila aku dpat temuduga aku akan do all the best..all out lah senang cakap...aku akan berusaha sampai aku berjaya...temuduga dijangkakn start dari 9hb april smpai 18hb april...tapi surat tak sampai lagi pun kat umah aku...risau aku dibuatnya...tapi aku tawakal kepada allah ja lah...takdir aku di tangan allah...

aku hanya mampu harapkan yang terbaik darinya...amin...

p/s: fauwiza...gud luck dengan temuduga ang nanti...buat yang terbaik...aku doakn ang berjaya...

No comments:

Post a Comment