Friday, April 23, 2010

interview oh interview

itu ari...20hb april...aku dah lepas 1 interview...actually not really interview la...ujian bertulis..untuk kos diploma aircraft management (DAM)...ada dua paper yg ktowang kena jawab...1st english test...alah mudah ja...grammar thap grandma aku pn ble jwab...tapi the best part is...IQ test...pergh...mmg mnguji IQ aku...mmg bez mnjawab dengan otak yang berkarat tak buka buku lama dah...nasib la aku ada polish sket2 msa cuti2 ni...main sudoku antra cara yg baik jugak la...then aku try solve rubic cube...bda 2 sminggu dah abs...sampai luntur wrna rubic cube tu aku main...ok done with that...dh lari tjuk maa...tp ok jgk aku dh dpat gmbaran cmna IQ test yg owng sllu ckap ssh sgt 2...



this 25hb april plak aku kna g exam and intrview pda hari yg sama...yg ni untuk SPA...jawatan separa perubatan...dalam surat yg downg antr tu cakap...8.00pg-9.00 : peperiksaan ,9.00pg : temuduga...wlaupn soaln2 exam yg nk dtanya nnt psl sahsiah diri n kcendrungan minat...soalnnya dh dkat 300 lbh nk kna jwab...dah la 1jam...wakaka...aku nk intrview tp 1 habuk pn xstudy...kalau downg tnya sapa menteri kesihatan skunk ni...serius aku xtau...haha blasah ja...bsok aku cari la sket bnda2 yg bole dibaca...pastu yang lain2 pandai2 la aku nak goreng...haha



buat masa ni aku kna attend dua ja interview...pasni x tau la ada lagi ka x...kalau masuk matrik for sure la xda...suma ni pengalaman yang xbole dibeli...oh aku lupa...aku ada apply maktab...kalau dapat mmg nk kena interview lagi lah...tp rsa2 cm ssh ja nak dpt thn ni...dah kuar paper cakap nk seimbangkn bilangan laki ngan pmpuan kat maktab 2 ha...



apa-apa pun...just wait, see and hear....

p/s: aku yg nk kna interview...mak aku yang nervous pelik...

No comments:

Post a Comment