Wednesday, April 6, 2011

P.E.N.Y.A.K.I.T

penyakit
definition...??
ok...aku bukan budak medik

'penyakit' yang aku maksudkn ni lbh kurang virus la jgk
klu dah antivirus x update lg la senang kena virus kn
'virus' aku refer kpada 'penyakit' malas+ tak bersemangat

aku bole rasa 'virus' tu da mula mnyerang aku
aku da mudah ngantok lm kelas
mudah ilang fokus
mudah bosan
rasa MALAS yang extraordinary
and many2 more lah

tapi da biggie problem kat sini is when da 'virus' start to mnyerang aku
di kala final exam is around da corner

lagi seminggu masuk study week
da mula tak sedap duduk
da mula gelabah bila tak faham certain chapter
da mula demand sehari ada 36jam
assignment pun da belambak + due date dekat2...damn...
da mula x berselera nak bersukan
selera makan..?? don't worry..x penah pudar...stkat ni la...malas nk belagak lebih

tapi.........

ada lak masa nak apdet belog....*sigh

apa nak jadi ngan aku ni...
huhu..really need strength for those stuff...
any suggestion nak 'reduce'kan aku punya tahap malas yang kalau diukur ngan meter (kalau ada) sampai pusing 360 degree lah jarumnya 2..kalau digital lak sampai tahap infinity...

oh...come on girl...wake up...no more sleep...stop playing around...be serious please...or u'll regret 4 da rest of ur life

cari blk spirit yang da fade away tu...spirit masa awl sem ari tu...
come my fren...i know u can do it...

jom jadi nerd sebentar...alah sementara nak final ni ja...pas2 da msuk time LKU jadi la norm blk...start ngan fitness blk...






No comments:

Post a Comment