Thursday, April 14, 2011

new assignment of c++



c++
subject yang susah untuk di ukur tahap mencakar kepala otak kalau nak dibandingkan dengan biology...
kalau subject biology, chemistry, physics & calculus...memang ada rank-rank kesusahannya tu
tapi....those subject amat-amat n sangat-sangat susah untuk di compare kn...
thiz subject is all about logic of coding system (bajet cam aku tau sgt psal c++)...huh bajet yang amat...

after assignment sir adib yang mng'hendak'kan aku n other buddy member group aku create a ticketing booking system...
aku igt xkan ada lg dah assignmnt c++...
trnyata sangkaan aku meleset...

our lovely mem niqi...gave us another assignmt...hoorah...!!
*fact- sebarang assignment yang datangnya dari mem niqi adalah superbly n xtremely mencakar otak and may cause brain bleeding*

ketas keja ni nak kena buat pasal ---->>

registration system
wajib ada sistem login
kna consist selection, loop, function and array (nasib pointer x masuk skali)
markah akn ditolak if kurang salah satu penggunaan topik di atas...

im totally dead...

p/s: final exam is just around the corner...so wish me the best of luck... :D

No comments:

Post a Comment