Wednesday, June 6, 2012

imposible dream

dari zaman aku budak-budak
sampai la ke zaman belia
aku sangat gila kn objek terbang

kalau natang terbang lalu kat atas kepala aku ja kompem aku tak kan lepas kan peluang tengok dia terbang sampai la hilang dari pandangan mata aku
sejauh-jauh pandangan aku tengok


ni la natang terbang yang aku cakap tu

jet plane


heli



dari dulu aku simpan niat nak jadi pilot
aku selalu berangan jadi pilot
its keep flying in my head

tapi aku rasa cita-cita aku susah nak dicapai
memandang kan 1st choice aku untuk jadi airforce tak diluluskan dan dihantar ke servis darat
memang cita-cita aku dah semakin jauh dari aku


huhu
semangat aku semakin pudar
terasa hambar tak bertujuan dah jadi seorang darat


dah dua tahun aku pujuk diri aku untuk terima jadi darat
dan berkecimpung dalam dunia seorang programmer


alhamdulillah
aku boleh adapt
tapi jauh di lubuk hati aku masih lagi simpan harapan nak jadi pilot


lagi-lagi bila aku tengok heli landing kat padang 'sekolah' aku masa hari YDP hari tu
heli landing,lepas tu ada objek bergerak keluar dari kokpit
hohoho
pilot dia laaaa
gaya kot


 kenal tak? ni Patricia Yapp...pilot jet fighter ladies kat malaysia...dia pernah buat persembahan aerobatic kat LIMA tahun 2009 kat Langkawi
hebat kan...aku nak jadi cm dia...but im not airforce, im an army


ni la view pilot dari dalam kokpit...huhu view langit biru yang super awesome


~juruterbang~

i adore you!


p/s: dah hari ke-3 study week...semangat study still biasa-biasa...bila la semngat aku nak berkobar-kobar... -.-"

wish me luck for final !

No comments:

Post a Comment