Monday, March 5, 2012

short entry

pernah rasa macam nak lari dok kat gua sorang-2 tak..??
rasa nak jerit kuat-2 let the problem and sorrow goes away
dismoralized..??


2-3 menjak ni aku selalu rasa benda-2 ni
wahai insan
tolong la sangat-2 cukup-2 la dengan pressure
cukup la dengan pressure yang aku simpan sorang-2


aku bukan jenis 'YES BOSS!!' all the time
aku susun saploh jari mintak maaf sangat-2 kalau aku dah susahkan orang lain
sumpah aku xdak niat pun nak susahkan orang lain


serius
aku rasa nak menyendiri for quiet a period 
dengan benda-2 yang terjadi ni
hem...susah nak describe dengan words
so simpan ja la sorang-2 sampai berkulat otak


*entry emo semata-mata,xtau camna nk keluarkan..dengan airmata ja kot


Dreams Don't Work Unless You Do

p/s: if u love two people at the same time..choose the 2nd..if u really love the 1st...the 2nd won't exist...*aku pun xtau apa motif aku tulis nota kaki ni..tapi rasa mcm nak tulis

No comments:

Post a Comment