Thursday, December 15, 2011

penyakit kronik

sebenarnya diri aku ni sedang dilanda penyakit



penyakit ??



or 



virus ??



ntah lah



susah nak define penyakit ni sbnarnya



penyakit dari dalaman



kadang-kadang 



bila rasa



celaru



berserabut



semua tu akan ditolak ketepi



seolah-olah small matters


tapi


masalah ni sangat-sangat besar


lagi-lagi



di saat dapat assigment bertubi-tubi 


dengan due date yang semakin dekat


tapi satu habuk pun tak start lagi


dengan test n quiz tak pernah jumpa penghujung


dah bole hidu "otak terbakar"


kalau otak terbakar tu 


maksudnya



FINAL EXAM IS ABOUT TO COME !!


so close


but it seem so far




M . A . L . A . S




itu lah penyakit paling kronik


sampai skrang tak jumpa lagi ubat yang mujarab untuk rawat penyakit ni












paling teruk lagi



aku tengah 'sengsara' dengan penyakit ni







*sigh






i really need something to act like a catalyst for myself






shuh...shuh...shuh...tolong la berambus wahai MALAS,kalau hang asek 


berkepit ngan aku....nanti RAJIN tak berkenan kat aku


bila RAJIN tak mau kat aku,macam mana aku nak perform sem ni


kalau bole aku nak 1st class degree
*cewah....berangan tinggi sangat, jatuh satgi baru tau camna sakitnya tu



I NEED A MORALE !!


p/s: semenjak aku dah naik degree ni...dah takda owang nak bising-bising kat aku sruh study...kalau ada pun, mereka-mereka yang tak cukup mnyentuh jiwa aku untuk aku study....sebab....2 x 5 MACAM AKU GAK!!!









No comments:

Post a Comment