Wednesday, December 28, 2011

im so sorry... i feel bad


*pffft

skrang dah msuk study week

minggu depan dah nak start exam

officially 3hb jan 2012 start dengan subjek TITAS


aku tak suka TITAS

TITAS pun tak suka aku

so, dah dapat kan gambaran markah for this subject


sumpah aku tak tau apa nak study

hati rasa nak study

tapi bila pegang buku

tak tau mana nak dibaca



tiba-tiba ja aku rasa mcam

makin banyak belajar

makin "pandai"

tak faham apa-apa




samada otak aku dah semakin lembab,slow or whatever


aku pun tak sure napa aku susah nak tangkap


rasa mcam kepala aku ni dah overflow


orang cakap hati kalau dah gelap,susah nak terima ilmu

maybe dosa dah bertimbun kot

setan pun bersarang dalam hati


aku col mak aku

aku cakap kt ckap kt mak aku



"mak...minggu depan kdik exam...tapi...makin dekat ngan final...makin malas nak study...cmna ni ??"


huhu...sorry mak...kadik bt mak risau

mesti mak pun tak tau cmna nak tolong kan

kadik ja yang kena tlong diri sendiri

mak pesan banyakkn istighfar dan selawat bila rasa malas

since aku tak bole smyang

klu tak msti mak sruh aku bt smyang hajat n banyakkn baca quran

pas2 jangan makan junk food

tapi aku memang tak makan junk food skrng ni

dah lama da aku tnggal junk food
















i admit

memang aku dah kurang buat amalan tu semua

klu smyang lima wktu ja tak cukup nak bagi allah dengar kita kn..



*haish


berserabut da kepala otak aku ni

*pffft*








p/s: abg...adk mntk maaf....sbb abg sllu kena angin ngan adk for every 28days......sorry tak sengaja... (-.-)"       

No comments:

Post a Comment