Sunday, January 2, 2011

weekend...??

another weekend
310800H dis 2010 until 022100H jan 2011
mcm gempak
cuti thn 2010 blk kem 2011


weekend kali ni aku x blk umah
aku dapati
mmg hambar cuti aku klu x blk umah
huhu

aku pnya chrono time cti ni

ok kuar kem lam 0930H
bekfast kt kem sg besi...mee goreng+teh o' ais limau
nek tren kt sg besi...gerak ke ts
sampai ts...mbr aku nk bli bju...ok
then change parade...
then pusing2 lm ts...mbr aku gk yg shoppng
kasut nike+stoking+seluar


1130H gerak ke papajohn
mkan pizza...owng blnja kn
klu dah owng blnja 2 mmg sdap...haha
then tgok movie...
guilivers travel
hampeh btol bla blnja owng tgok movie...dia tdo lm panggung
sma ja aku tgok movie sowng2

abs ja tgok movie
amek tren blk ke sg besi
then tgu along aku amek...pas2 dia bwk g mkn lg
malamnya new year...ktowng g sunway pyramid
men bowling
aku tgok ja la...da xtau men
bosannn.....

2nd day...aku xda aktviti sndri
just follow along g umah spa ntah aku pn xsure
ada kndri msuk umah bru...
after kndri...g jusco
ok ble la than kn
ada la aku bli sket alat2 tlis n buku2 tk sem2 ni...
then aku dh blikn aku new xternal hard disk
sng sket bli xternal trus...aku pnya pendrive lesap mna ntah
da la 8G...huhu syg2...

then hari ni da nk blk kem
pn xda bda yang aku bt slain on9
tgu angah yg x kunjung tba lg
klu dia smpai awl ble la aku blnja tgk movie

serius hambar cti aku kali ni...
while i'm writing thiz post...
aku dok sowng2 ja kt umah along
along kja
huhu
ptg ni da nk blk ke 'U' trcinta

p/s:kuatkan smgat nk blk u...ready mental...br ja owng nak bahan apa pn...bda tu suma x lama pn...kjap ja...



No comments:

Post a Comment