Friday, December 24, 2010

weekend....!!!

excited yang teserlah kn
sapa tak suka klu ble blk kampung kan
even weekend aku ni pendek
dari 1800H24dis smpi 1800H26dis ja
aku ttap nk blk
even ayah aku tak bagi blk
aku ttap nak blk

aku nak blk sgt2 sbb 25hb ada kndri ksyukuran kat umah aku
kndri tu angah yang bt
aku tumpang sekaki ja
part yang bez bla ada kndri ni
cnfirm la suma family brkumpul kan
beznya....
tak sabar nak blk jumpa family
rindu nak tgok muka mak ayah depan2
rindu dengan sibling aku
rindu nak dduk semeja breakfast,lunch,dinner
rindu nak sembang-sembang kat meja makan
rindu nak gaduh2 ngan along, angah, boy...haha

aku nak blk jenguk family aku ja
napa aku ckp jenguk...??
sbbnya
aku naik bas malam sampai sna pagi...
tengahari knduri...malam naik bas ngan angah blk KL

klu ikut perancangan mcm tu lah
tapi...
pas cuti dah approve ka blom ni....
huhu tlong la bg brita gembira kat aku


HOMESICK
T_T

No comments:

Post a Comment