Wednesday, October 12, 2011

gasping for "fresh air"

its about a month or more ??
err...ok i forget how to count already !!!

atmosphere kat dalam ni memang not gud for our health




dah sebulan lebih dah aku tak weekend or outing
otak aku ni dah kejang
tak cukup "real oxygen"


lately, ramai yang demam
include me !!

according to my experience
aku akan demam bila homesick tahap karma



yup


homesick can cause a fever
it's so easy to detect a "homesick fever"
demam panas secara tiba-tiba


homesick fever ni aku dah pernah rasa masa aku asasi dulu
pergh azab gila
masa tu aku demam sowang-sowang ja


but this time a little bit different
roomate aku pun demam
buddy sebelah katil and buddy depan katil 
so sweet
demam sama-sama kan
haha
sound poyoz
hari ni aku dapat attend C
so rest la kejap shari
badan yang panas tu dah mula sejuk
tapi kepala yang berat still lagi berat
harap-harap bangun besok pagi suma penyakit aku dah hilang
sebab.. kalau tak silap aku
aku kena DUTY besok

wuaa...penat !!!
xda owang nak ganti aku ka 

T__T


No comments:

Post a Comment