Tuesday, August 23, 2011

tunging terbalik

semakin dekat nak cuti,makin banyak plak masalah sekeliling timbul
aku.....
macam biasa la
pekak kan telinga,butakan mata
sumpah aku tak suka nak terlibat dalam sesi pergaduhan
tak kisah la perang dingin ka panas ka ribut ka
eh
those things memang xda dalam kamus hidup aku

kalau owang sibuk-sibuk nak gaduh
aku prefer jadi lone ranger
aman damai hidup sowang-sowang

~end story of gaduh~

last week suma owang kat UPNM ni dapat overnight
*overnight- cuti shari smalam,means bermalam kat luar
untuk kadet-kadet kat sini
memang syukur nak mampus la kalau dapat overnight time-time LKU ni
bole rest kepala otak
set balik mental for awhile




tapi.....



aku n a few fwens x dapat overnight
~sob3~
sebab bilik x capai standard katanya

sbenarnya aku x mental sgt pn kalau xdpt overnight tu
tp disebabkan along dah bt planning nak shopping baik pnya
aku plak termental xble g shopping

kami plan nak g cari hadiah bezday untuk mak aku
bezday mak aku 2sept nanti
pastu nak cari hadiah tuk ayah aku skali
fair n square right..??

planing tu suma dah hancus
jadi debu..shuuuu diterbang angin

its okay
there is silver lining behind the cloud
aku ble sep duit aku sket kn..
so about hadiah...lets along settlekan


but

now

kepala otak aku already at home

i dont even care apa yang owang nak buat celah-celah ni

let me be in my own world plez

stop bugging me dude

lagi 3 hari

then i will be at my hometown

live in peace

indahnya hidup aku kalau aku bole tinggalkan "HELL" ni

sangkar emas

nampak bez...kenyataannya lain

3 years to go through

then i'm off with thiz organization

^___^

be patience

~dont ask for a lighter load....but ask for a stronger back~













No comments:

Post a Comment