Wednesday, June 15, 2011

sama-sama ber'rama-rama' wahai si ASASI

result sem 2 dah kuar
tah dari mana lak rama-rama masuk dlm perut
bila tengok bnda ni ja jd seram sejuk

bila tengok owang len dpt D+ ngan C+ untuk subjek C++ teori ngn lab, lagi la mnjadi-jadi takutnya tu
killer subjek utk dak SK
tp bkn subjek 2 killer sgt pn
lecturer yang killer
lect c++ teori lg la susah nk bagi markah
carry mark aku pn 39 ja utk teori

suma tengah sibuk nak check pointer masing-masing
aku tumpang lappy owng ja nk check result
aku ni x rajin nak usung lappy sendiri

time nak login masuk ja
ramai lak berkerumun kat belakang aku
tp lantak lah nak tengok pn
aku x malu pn kalau owng tgok pointer aku
kalau teruk tu mmg aku x stdy lngsung
kalau ok sket tu aku stdy sket2 ja la...

then the result is

*gambar x clear sgt,click for better view*
tapi ni PNGK x cukup lagi
effect dari main-main time sem 1
padan muka

p/s: nak tuntut janji dari sumone...huahua



No comments:

Post a Comment