Saturday, March 5, 2011

New York...!!!


AAaaa....!!!
nak g NY...nak g NY...!!!


kemarin aku p jmpa timbalan naib canselor UPNM
ada sidang redaksi
aku la ni join kelab yang agk2 nerdy
[salah pilih kelab]
aku igtkn kelab fotografi
rupa2nya kelab kewartawanan n fotografi untuk majalah inspirasi
*majalah inspirasi adalah majalah UPNM

kelab ni pn baru lagi x ramai yang join
so mostly yang join kelab ni dari fakulti sains n teknologi
sumanya ats sebab yang sma ngan aku
minat dalam fotografi
aku...?? wartawan..?? kewartawanan...??
cm xsesuai ja
tp kbnarannya aku skrang ni da jd journalist
after thiz nk jd photojournalist
skill mnulis aku da la cm haram
hua3~

xmasuk tajuk post langsung kan
ok2..refer kpda tajuk

masa prjumpaan ngan Prof. Mahzum a.k.a TNC
dia tya kami-kami suma ni kos apa
mcm yang aku cakap td
mostly dari fakulti sains n teknologi prtahanan(FSTP)

then dia pn ttba cakap
"haa..yang kos sains komp ni blajar rajin2 tau...sbb skrang ni sy tgh usulkn spya student bole LI(latihan industri) dgn syarikat(syarikat pa tah aku x igt) di NEW YORK..."

sumpah aku x tipu
aku rasa cm nak jerit ja lam bilik mesyuarat yang aslnya stor 2..hehe
sesungguhnya ni yang menambahkan lgi smngat aku nak stdy..

hua2
aku pnya kos ni dah la LI 6bln
ble tgglkn life aska dkt stgh thn
uish besh tuu
tmbah2 lak kt ober 'c'
lagi2 la jauh dari life aska

kpda mbr2 aku yang kos pengurusan n medik jgn jelez okeh
haha
engineering lak...
one in a million kot yang dpt smbung blajar kt westpoint
*westpoint adalah tmpt academy tntra yg trbaik di dunia
*fakta tmbnhan...UPNM adalah satu2nya universiti yang melahirkan pegawai tntera brtaraf degree di dunia...(jap2 dunia ka asia ek)

so uoll's doakn la yg trbaik tk aku ek
(^__^)v



No comments:

Post a Comment