Thursday, May 6, 2010

now the 'true' life begin

npa aku cakap cm 2....sbbnya...dulu masa kat skola setiap student dibezakan dengan result downg....student yang flying colours resultnya akan dianggap akan berjaya dlm idup...tapi bila dah abis SPM...suma 2 dah berubah....sumanya bergantung pada rezeki allah...kalau allah tak bukakn rezeki untuk kita...walaupn result kita dikatakan bole survive...tak kan bole survive jugak...keberkatan dari allah jugak mainkn peranan...


walaupun dengan hanya 3A (contoh) kalau dapat keberkatan dari allah...mesti bole dapat jugak masuk U...atau dpt sambung ke tempat pengajian yang baik...so cari lah keberkatan allah dalam setiap keja yang kita buat...


------------------------------------------------------

minggu depan....10hb mei...aku akan mndaftarkan diri aku ke form6...aliran sains...di skola aku dulu...aduhh....aku tgok baju skola pn xda nafsu....malasnya nak jadi bdak skola blik...with those uniform....dtambah plak ngan kesusahan yang aku kena hadapi untuk STPM...gila seyh...SCIENCE STREAM....barai kot otak aku....tapi...apa pun...i love taking those risk...aku pn xtau npa aku suka bda2 yang ada risiko besar....


haha lantak lah....INSTEP ni pun sepasal lah....asek tunda tarikh ja....aku dh eager sgt dah ni...yang rayuan matrik tu pun lambat jgk nk kuar result....huhu


terpaksa la aku tgu dengan sabar....

pen's off....

No comments:

Post a Comment